top of page

דיקור סיני לפוריות

התהליך של טיפולי פוריות וIVF לעתים ארוך מאוד, בו נדרשים בני הזוג, והאישה בפרט, לעבור מסכת של בדיקות רפואיות, טיפולים תרופתיים והתערבות כירורגית. יתרה מזאת המסע הרגשי הקשה, לעתים הופך למאבק הגדול של חייהם. לצערנו, התמיכה הנפשית אינה חלק מפרוטוקול הטיפול ברפואה המערבית.

באמצעות הכלים של הרפואה הסינית, אנו רוצים לאפשר תמיכה חשובה בתהליך ייחודי זה.

הריון כמהלך טבעי של החיים

הפילוסופיה של הרפואה הסינית טוענת כי היכולת ללדת ילדים טמונה בכל אישה מרגע הולדתה. אותו ניצוץ החיים מתעורר בגיל הפוריות ומוכן לרקום עור וגידים. זהו מהלך טבעי של החיים.

הסינים מחלקים את מחזוריות חייה של האישה ל"מעגלי החיים" שבהם מדי 7 שנים מתרחש אצל אישה אירוע אחר – גיל 14 הוא הגיל של המחזור ראשון, 21 הוא שיא הפוריות, בגיל 49 מתחיל גיל הבלות וכדומה. החשיבות לכך היא בעיקר בהתייחסות למחזורי החיים בהם נמצאת האישה בעת הטיפול בה. לפיכך, הטיפול באישה בת 28 לא יהיה דומה לטיפול שיוענק לאשה בת 42.


טיפול בדיקור סיני לפוריות

הרפואה הסינית מתייחסת הן לתהליך הכניסה להריון באופן טבעי והן לליווי תומך לIVF (טיפולי הפרייה חוץ גופית).

כאשר אנו מלווים אישה בטיפולי פוריות והפריה החוץ גופית (IVF) בפרט אנו רוצים להתאים את האסטרטגיה הטיפולית שלנו לאופי הפרוטוקול המערבי אותו היא מקבלת. יש תזמונים מדויקים לטיפולי דיקור אשר מטרתם לתמוך בעבודת השחלות ליצירת זקיקים, לאזן את הגוף בעקבות התרופות וההורמונים, להביא צ'י לרחם לעודד השרשה ועוד. במקביל לכל אלו, חשוב מאוד שנתייחס למצב הרגשי-נפשי של המטופלת.


דיקור סיני לפוריות האישה

על פני ערוצי האנרגיה בגוף קיימות 365 נקודות דיקור בעלות זרימה מוגדרת, הן מבחינת כיוון והן מבחינת מסלול. לכל נקודה יש שם, המסמל את אופי תפקודה האנרגטי ואת יכולתה לייצר שינוי ותנועה. לנקודות דיקור מסוימות יש השפעה רחבה על יכולת התפקוד של מערכת הרבייה ועל זרימת דם תקינה לרחם ולשחלות.


המחזור החודשי הטבעי מתחלק לשלושה שלבים עיקריים:

1. השלב הפוליקולרי (הווסת).

2. הביוץ.

3. השלב הלוטאלי (ההפרשתי).

טיפולי הדיקור עוקבים אחר השלבים הללו, ומתאימים עקרונות טיפוליים עמוקים בכל שלב בתהליך, בין אם מדובר בקליטה טבעית להיריון, הזרעה או טיפולי IVF.


צמחי מרפא סיניים הם חלק בלתי נפרד מהטיפול בפוריות האישה והגבר.

בעזרת הצמחים נאזן מצבים אשר מפריעים לזרימה החלקה, ובמקביל נאזן את מצבה הרגשי של האישה.


יתרונות הטיפול בדיקור סיני לפוריות

> טיפול טבעי המייצר זרימה נכונה לרחם, עוזר לעיבוי רירית הרחם

> שיפור תפקוד השחלות על מנת לייצר איכות ביציות טובה יותר.

> העלאת הסיכוי לקליטה ולהשתרשות העובר

> חיזוק אנרגיות הגוף ומערכת החיסון לתמיכה בתהליך.

> מענה טבעי לתופעות הלוואי של הIVF, השכיחות שבהן: גלי חום, נפיחות, רגישות וכאבים בבטן, בחילות ועוד..

> טיפול תומך במצב הרגשי וההורמונלי במהלך טיפולי פוריות והפרייה חוץ גופית (IVFׂ).


מחקרים רבים נעשו בבתי חולים בכל העולם בנושא האינטגרציה של דיקור וצמחי מרפא במהלך טיפולי פוריות. חוקרים מאוניברסיטת תל אביב וביה”ח איכילוב מצאו כי שיעור ההצלחה בטיפולי פוריות עולה משמעותית בשילוב דיקור סיני ונטילת צמחי מרפא.

בואו להכפיל את אחוזי ההצלחה :

טיפול ברפואה סינית יכול לעלות את סיכויי ההשתרשות בטיפולי הפריה חוץ גופית בכמעט 60%.


אם את מחפשת טיפול שיסייע לך בקליטה טבעית להיריון או לליווי תומך בטיפולי IVF. התקשרי אלינו: 077-5592164, או לחצי על הקישור הבא:


112 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
  • Whatsapp
bottom of page